БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Щороку у вересні тисячі дівчаток і хлопчиків шестирічного віку розпочинають свій шлях до школи. Шкільне дитинство від самого початку вимагає від дитини іншої позиції — вона стає школярем, учнем. Це - її перша соціальна роль. Початок навчання дитини у 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини. Безумовно, легше пристосуватись до тих змін у житті, які пов'язані з початком навчання у школі і успішніше себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.

Так, 19 травня в школі були проведені організаційно-адаптивні батьківські збори для батьків майбутніх першокласників. У ході зборів були розглянуті питання щодо адаптації першокласників до школи та особливості організації навчально-виховної діяльності учнів першого класу. Важливо, щоб батьки, особливо на першому році навчання дитини, підтримували постійний зв'язок зі школою. Аби знати, як проявляє себе дитина, які в неї проблеми.

Перед батьками виступила директор школи Нікуліна А.В., яка презентувала історію навчального закладу, здобутки педколективу та досягнення вихованців, розповіла про нормативні вимоги до учнів, познайомила зі Статутом школи.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Лисенко О.О ознайомила батьків з особливостями організації навчально-виховного процесу для першокласників у школі; з нормативно-правовими документами, які його регламентують; наддала інформацію про зарахування дітей до перших класів.

Вчитель початкової школи Засядько Л.А. розповіла про умови навчання учнів початкової школи та першокласників. Щоб навчання в сім’ї мало цілеспрямований характер і найкраще забезпечувало розвиток дитини, батьки повинні мати певні педагогічні знання, розуміти не тільки важливість, значення освітньої роботи з дитиною, а й методику цієї роботи. Також вони мають бути ознайомлені з обсягом знань і умінь, яким повинна володіти дитина, йдучи до школи. Тому вчитель намалювала приблизний «портрет» майбутнього першокласника. Зазначила, що важлива прикмета інтелектуальної готовності до школи – не просто розрізнені знання, уявлення про предмети і їхні властивості, а перш за все – вміння бачити зв’язки і закономірності, бажання дитини зрозуміти, що від чого і чому. Повідомила, що в школі створені комфортні умови для навчання та виховання учнів (затишні класні кімнати, ігрові куточки в кабінетах, організацію гарячого харчування).

Завершив батьківські збори виступ шкільного психолога Уклеїної С.В., яка розповіла про особливості розвитку дітей 6-річного віку, про способи визначення готовності дитини до навчання у школі.

з 20 по 24 лютого у школі пройшов тиждень початкових класів.

20 лютого всі класи працювали за темою "З родини йде життя людини"

/Files/images/DSC_0271.JPG

21 лютого - за темою "Мова - духовне багатство народу"

/Files/images/DSC_0278.JPG

22 лютого - за темою "Руку дружби - природі!"

/Files/images/IMG_3847.JPG

23 лютого - за темою "Музика супроводжує людину"

/Files/images/DSC_0306.JPG

24 лютого - "Всіх запрошує на свято і широка, і багата Масляна"

/Files/images/DSC_0384.JPG

По закінченню тижня відбулася лінійка, на якій було підведено підсумки та нагороджено переможців.

/Files/images/IMG_3942.JPG

Участь у ІІІ етапі регіональних моніторингових досліджень якості початкової освіти


Протягом жовтня-листопада 2016/2017 н.р. школа брала участь у моніторингових дослідженнях якості початкової освіти:

- вчителі 3-4 класів (Васютіна І.В., Устиченко Н.М., Засядько Л.А.) пройшли анкетування в режимі on-line щодо визначення готовності вчителів початкової школи до реалізації завдань сучасної української школи;

- учитель 4-ого класу Засядько Л.А., а також учні та батькі 4 -ого класу взяли участь в анкетуванні (on-line) щодо визначення рівня сформованості в учнів компетентності "уміння вчитися";

- заступником директора з навчально-виховної роботи Лисенко О.О.проведено оцінку, а вчителем Засядько Л.А. - самооцінку уроку української мови в 4-ому класі з використанням кваліметричної моделі оцінки якості у року;

- практичний психолог провела психологічні тести(за методикою А. Керна- Я. Йерасика) та анкетування учнів 1-их класів за Т. Нежновою щодо визначення рівня готовності дітей до навчання в школі.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1